Gammalt med nytt

Jag kollade min dator och hittade lite gamla bilder som jag inte hade redigerat något än, så jag tänkte att jag skulle göra det nu.
Sen har jag en ny bild från våran filminspelning till Biologi B-redovisningen (som jag failade att redigera så vi kunde inte använda oss av den, men det var kul att göra XD Mirjam blev slap:ad i ansiktet av Stefan och sen utskälld av Clarence. Får se om jag orkar försöka igen och lägga upp någonstans. Ja, det blev en lång parantes.)
Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker att den ser bäst ut med bleka färger eller i svartvit, så jag bestämde mig för att lägga ut båda:)
Och sen kan jag lägga ut en bild på de fina rosorna jag fick av Petter förra tisdagen, de blommar fortfarande väldigt fint på min fönsterkarm<3
Nu ska jag äta middag och sen vänta på att Petter kommer så vi kan göra matte inför NP imorgon och kanske lite kemirapport om vi hinner (kanske biologirapport också. Det är mycket kvar även fast skolan tar slut om 12dagar)

Kommentarer
Postat av: Lena

:D Hade inte sett ditt nya inlägg förrän nu men fina bilder iaf! Du borde lägga ut fler

Svar: Tack ^^ Jo men jag har inte tagit så mycket bilder på senaste tiden. När jag har fler bilder ska jag lägga upp mer:)
Julia Söderberg

2012-07-11 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0