Ready to Fall

Jag är sjuk idag också, men jag känner mig inte så illamående idag som innan.
Tog en ipren igår och det var inte så smart. Mitt ansikte typ svullnade upp och det kliade på hela kroppen. När jag vaknade idag hade det fortfarande inte gått ner i läppen ._. Känns roligt... Tur att jag är borta från skolan idag också då :p

På tal om något annat så kommer det ett nytt Kingdom Hearts snart :D Det heter Dream Drop Distance och kommer till Nintendo 3DS. Jag vet inte om jag kommer köpa det, men jag vill ^^

Kommentarer
Postat av: Lena

; ) Känner att du läst min blogg hära!

Awesome! Du borde skaffa ett Nintendo 3DS och sen KH! För visst ser det skoj ut?!!! : D

2011-03-17 @ 11:27:42
URL: http://gamerdude.blogg.se/
Postat av: Lena

Och ja, jag ska köpa det när väl KH kommer ut : ) klart jag ska vänta istället tills det blir billigare (eller fått presentkort osv) känns mer värt _

2011-03-17 @ 11:30:11
URL: http://gamerdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0