The Salvatore Brothers

AAARRGHHHARHGRWG! :D
Jag har fått mina The Vampire Diaries böcker :D
Från början var jag skeptisk med serien, att det bara va något som hade kommit pga Twilight och att det skulle vara jättedåligt, men jag tänkte att jag skulle se det då jag ändå hade serietorka och nu är jag faast.. (som med alla andra serier jag ser :p)
Jag gillar egentligen inte då det är bilder från serier eller filmer på böckerna då det inte ska vara det, men alla de böckerna fanns inte. :( men det här är fint ändå och jag är såå glaaad :D
Jag ska försöka att inte börja läsa nu, jag måste dammsuga, äta och sedan gå till repet.
men jag vill läsa nuuu! <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Hmm har alltid varit skeptisk mot True Blood och Vampire Diaries xD



Svar: Jo så känner jag också. Samtidigt så vill jag ju ändå stanna kvar här och ta bandet seriöst och sånt, you know? : ) För även om jag älskar teater så är ju musiken en jättestor del av mig med D:

2011-04-15 @ 11:38:00
URL: http://gamerdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0